תופעות לוואי להפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הפסקתי להניק לאחר שנתיים את בני. האם יתכנו תופעות לוואי פיסיות? אני מרגישה עייפות, כאבי ראש והרגשה כללית ירודה (וגם תערובת של עצב ושמחה כמובן). האם צפוי? כמה זמן יכול להימשך אם כן?
היי רותי, מזל טוב על הגמילה!!! זה באמת מעורב בכל מיני רגשות. אני מקוה שאין לך תחושות של חום בגוף או צמרמורת כי זה יכול להצביע על דלקת בשד. אם את מרגישה מלאות אז אפשר לשאוב קצת לשחרר. אם את לא מרגישה כל מלאות אז אין צורך. אני בטוחה שזה קשה. זה קורה לפעמים כאשר זה ילד אחרון - (או יחיד ללא כל תכניות להביא עוד ילדים באולם) אני מאמינה שזה יעבור - אבל אולי כדאי ללכת לרופא לשלול ממש כל בעיה רפואית אחרת - אנמיה - ועוד..... בברכה אלן