שאיבת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מניקה את בני ובנוסף שואבת חלב ומכינה שקיות לקראת חזרתי לעבודה. אני שואבת בשיטה של 7 - 5 - 3. לעיתים, לאחר שהתחלתי בשאיבה - בתחילה יוצא חלב, ואז בקושי עד שבכלל יוצא. האם בכל זאת להמשיך לשאוב גם אם לא יוצא כלום? (הכוונה היא שאם אני אמורה לשאוב 7 דקות - אז בדקה השלישית לדוגמא כבר לא יוצא כלום - השאלה האם להמשיך לשאוב במשך 7 דקות מלאות גם אם לא יוצא חלב?)
היי אורלי, זה מאוד אישי ומשתנה מאימא לאימא. תנסי קצת אחרת ותראי אם את מצליחה להוציא עוד. תנסי 5 דקות - ואחר כך עוד 5. ההמלצה של 7-5-3 היא בגדר המלצה בלבד. אין חוקים. יכול להיות שאת תמצאי דרך יותר טובה ויעילה עבורך. בברכה אלן