הנקה מאוחרת וסיכוי להרות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 43 ועדין מניקה את ביתי בת השנתיים ושלושה חודשים. האם זה נכון שרמות הפרולקטין הגבוהות המלוות את ההנקה מורידות את הסיכוי להרות? בדיקות הורמונליות שעיתי לא מזמן מראות ערכי פרולקטין של 1150 ו-FSH של 9.6 אני מתלבטת אם להפסיק להניק כיוון שאנו מנסים מספר חודשים להרות וללא הצלחה. אשמח להתייחסותך
היי דנה אם יש כבר וסת אני מאמינה שזה רק עניין של זמן. לגבי רמות ההורמון אני ממש לא מתמצאת. רצוי לדבר עם אנדוקרינולוג או רופא הנשים - לגבי הסיכוי ומה נחשב גבוה ולא. ברגע שיש כבר ביוץ אני למיטב ידיעתי לא חושבת שרמת הפרולקטין משפיע על קליטת הריון. זה משפיע על זה שזה מונע ביוץ והוסת. בברכה אלן