צימצום הנקות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, בתי בת ה-10 חודשים עדיין יונקת. האם זה נכון בגיל זה להוריד כבר 2 הנקות (על ידי מוצקים)? האם בעצם כך גומלים, על ידי הורדה הדרגתית של ההנקות?
היי עמית, המוצקים בדרך כלל באים כתוספת להנקות. החלב עדיין הבסיס של התזונה של התינוק. ככל שהוא אוכל יותר מוצקים הוא ינק פחות בהנקות - ועדיין צריך להיות כ-5 ארוחות חלביות ביממה. אז אם יש לך יותר אפשר להוריד אחת. אחר כך לאט לאט להוריד עוד אחת. יש ב-מ.מ.ש. מפגשים עם עדי יותם לגבי הנקה בגיל מבוגר יחסית - כדאי לבוא - ראי פרטים באתר של מ.מ.ש. www.mamash.org.il בברכה אלן