ה צ י ל ו !!!!
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן השבועיים וחצי פעיל יותר בלילה וכנראה שאין מה לעשות בנידון אבל... הייתכן כי יינק במשך שעתיים (ואני ממש לא מגזימה!!!) ועוד יישאר רעב??? הוא לא מוכן לעזוב את השד וכיוון שאני ממש ממש מיואשת אני נותנת לו בקבוק וגם זה לא תמיד משביע אותו! מה לעשות כי אני ממש ממש מיואשת מהמצב!!!(יש לו קטעים כאלו גם בבקרים). אגב, הוא נולד 3.080 ק"ג וכיום שוקל 3.600
היי מירי, עניתי לך למטה - צריכים להעזר בסבלנות קצת. זה לוקח זמן - וצריכים לתת לו צ'אנס להתרגל לחיים. בברכה אלן