גודש וטיפטופים בין הנקות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התינוק שלי בין חודש וחצי. יונק כל כמה שעות . אך בין הנקה להנקה - יש לי טיפטופים עזים מצד ימין על החולצה ולעיתים גודש. עד מתי הטיטופין ימשכו ולמה זה קורה????
היי מרגית, לפעמים בהתחלת ההנקה לאחר לידה, יש חוסר איזון. ההנקה מתבססת תוך 6 שבועות ואם רק מיניקות (ללא שאיבות בכלל ולא מתן פורמולה) אז הגוף מסתגל. חשוב להיניק משני השדיים בכל הנקה - כי הנקה משד אחת כל פעם יכול לתרום לחוסר האזון. בברכה אלן