אימוץ
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאלן שלום רב, אני אמא לילדה בת 11 שאותה הנקתי בינקותה במשך כחצי שנה. כעת אני בת 34 ואנו בשלבי אימוץ תינוקת מח"ול. שמעתי רבות על הנקת תינוקות מאומצים והייתי מאד רוצה לדעת האם הדבר אכן אפשרי או חבל בכלל לחשוב על זה. אני זוכרת את תקופת הנקת בתי כדבר נפלא וחלומי הוא לחוות שוב את החוויה האדירה. האם יש מקום בו אוכל להכין את עצמי או עדיף לוותר על המאמץ. אשמח מאד לתשובה או להפניה למקורות רלוונתים לנושא בברכה, דניאלה
היי דניאלה, כן, אפשר בהחלט להיניק ילד מאומץ במיוחד שכבר הנקת תינוק בעבר. כדאי מאוד להיות בקשר עם יועצת הנקה מוסמכת. זה לא דבר שמדברים עליו בקלות ועל רגל אחת. כדי לקבל טלפונים - תפני למ.מ.ש.-03-647-2411 בין 10 עד 13:00 בברכה אלן
http://www.lalecheleague.org/FAQ/adopt.html בהצלחה