הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עד איזה גיל מומלץ להניק? האים הנקה ממושכת הכוונה הילד כבר ביו שנתיים עדיין רלונטית?
היי איילת, תלוי את מי שואלים. כמובן יש ערך להנקה בגיל שנתיים. ההמלצות של ארגוני הבריאות העולמיים הם להיניק עד גיל זה אם לא יותר. יותר מ-75% מכלל האוכלוסיות בעולם כולו מיניקות עד גיל מאוחר (3-4 שנים). ייצר המציצה נעלם רק אחרי שנתיים - אז גיל בהחלט מתאים להנקה. מבחינה רגשית אין יותר מחזק ועוזר בבניית הביטחון העצמי של הילד מאשר ההנקה. אבל כל אחת מחליטה על פי מה שנראה לה - התקוה שהיא שזה מבוסס על ידע - וממצאים - במקום "שמועות, ואמונות תפלות. בברכה אלן