הורדת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, כבר כמעט עשרה חודשים אני מניקה באופן מלא. אני רוצה להוריד 2 הנקות ביום. איך אני עושה את זה? אני מנסה מוצקים, אך היא לא אוכלת מספיק ודורשת עדיין הנקה ש כל 3 שעות. אני כמובן לא רוצה להכריח אותה לאכול יותר ממה שהיא רוצה, למרות שהמליצו לי לא לוותר, " הכל תלוי באמא" וכו.
היי לגילי, 10 חודשים זה עדיין תינוק מבחינת היכולות האכילה שלה. אין לה שיניים וההמלצה של כל ארגוני הבריאות היא הנקה בואפן בלעדי עד 6 חודשים ובהדרגה לשלב מוצקים והמשך הנקה עד גיל שנה - שנתיים!! אז 10 חודשים ממש לא מצביע על בשלות מערכתית של התינוקת לאפשר לה לאכול ולבסס את תפריטה היומית על מוצקים בלבד. ההנקות (או בקבוקים עם פורמולה ) זה הבסיס עד לפחות גיל שנה. אז "להכריח" כמו שאת כותבת ממש לא לעניין כפי שאת רואה בעצמך. תלכי לפי האינטואיציה שלך - תינוקות אוכלים יותר טוב כאשר הם רגועים ושלוים. המוצקים באים כתוספת להנקות עד אותו מועד שאאת רואה שהתינוקת אוכלת מספיק כדי להחליף ארוחה. בברכה אלן