גזים לתינוקת בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן, בתי בת חודשיים וחצי וניזונה אך ורק מהנקה. בימים האחרונים היא סובלת מגזים. הייתי רוצה לדעת, האם תה בבונג או תה צמחים אחר יכול להקל עליה?. עוד הייתי רוצה לדעת, האם עקרונית יש בעיה עם מתן תה צמחים לסוגיו בגילה? בברכה, שיר
היי שיר, אין כל יתרון לתת משהו מלבד חלב אם לתינוקות בגיל של התינוקת שלך. תה לא מיועד לתינוקות ואין כל הוכחה שזה לא פוגע. ההמלצה של כל גורמי הבריאות העולמיים כולל משרד הבריאות שלנו היא לתת אך ורק חלב אם עד לפחות חצי שנה הראשונה ולאחר מכן תוספות להנקה של מזונות מוצקים - באופן הדרגתי. בקבוקים גם עלולים להפריע להנקה לכן לא מומלץ לתת אלא אם את עוזבת את התינוקת. מקוה שזה עוזר. בברכה אלן