כאבים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר הנקה וגם לפני - אני מרגישה פעיתים מעין דקירות בחזה, ומעין תחושת כובד, כאבי גב. מה זה?
תודה
היי לילי כאבי גב נובעים מזה שאת לא יושבת טוב בזמן ההנקות. אני מנחשת שאת בראשית הדרך - פחות מחודש - כדאי לך לרכוש את הספרון"הנקה-להעניק מהרגע הראשון" בעד 20 ש"ח כולל משלוח דואר - או להזמין יועצת הנקה מוסמכת הביתה או ללכת אל קבוצת של לה לצ'ה או קבוצות אחרות שיש אימהות מיניקות. בספרון יש איורים שמראים איך כדאי לשבת לשמור על בריאות הגוף ניתן להזמין בטלפון: 03-647-2411 או דרך האתר www.mamash.org.il זה גם נכון לגבי כאבים בשדיים - תנוחה נכונה יכולה לשנות המון!! בברכה אלן