דלקת בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מניקה מזה 6 שבועות. התפתחה אצלי דלקת בשד ועל-כן התחלתי בטיפול אנטיביוטי לפני יום וחצי (אוגמנטין). עדיין אינני חשה בהקלה כלשהי. האם האנטיביוטיקה תמיס את הגוש שנוצר לי בשד? אגב אני ממשיכה להניק גם מהשד הכואב תודה על הסיוע בברכת חג שמח קורין
היי קורין, במקלחת חמה כדאי לנסות לעשות את השד כדי לפרק גושים. הטיפול בדלקת לא תמיד אנטיביוטיקה אם כי לא תמיד יודעים איזה סוג דלקת זו. הטיפול הוא מנוחה, התרוקנות טובה של השד (שניהים גם למנוע דלקת נוספת) הרבה שתייה - לדאוג שזה לא בא מחזייה הדוקה מידי, ההמלצה היא הנקה משני השדיים בכל ארוחה כך שאם את מיניקה רק מאחד כדאי לנסות להיניק משניהם כל פעם. מאחלת לך החלמה מהירה וחג שמח אלן