הנקה והריון ?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נולד לי תינוק לפני כ-4 חודשים , ב-3 חודשים ראשונים הנקה כמעט מלאה ובחודש האחרון הנקה בלילה פעמיים לאחר הלידה היה לי דימום כ-3 שבועות ומאז לא קיבלתי מחזור, האם יש לי סיבה לדאגה? אני אמורה לקבל מחזור גם בתקופת ההנקה? ההריון שלי היה באמצעות הפריה אחרי 3 שנים של ניסיונות ולכן לא חששתי כ"כ מהנושא אודה על תשובתך
היי שרון, לא תמיד מקבלים מחזור כשמיניקות. אבל יש שכן מקבלות אפילו אחרי זמן קצר יחסית. אבל זה לא בהכרח הריון. תעשי בדיקה ביתית ותראי אם יש היריון. ואם לא עדיין אין מה לדאוג. יש נשים שמקבלות אפילו כמה חודשים אחרי הפסקה מוחלטת של ההנקה. בברכה אלן