עודף חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התינוק שלי יונק נהדר ועולה במשקל. אבל לפעמים אחרי הנקות מסוימות - אני נאלצת לשאוב כי נשאר לי המון חלב למרות שכבר הנקתי והתינוק שבע ונרדם. אני צריכה לשאוב כי נוצר לי גודש למרות שבוודאות התינוק אכל ושבע. איך זה יכול להיות?
היי רינת, תלוי באיזה גיל התינוק - אם בחודש הראשון אחרי לידה אז עדיין לא הגעת לאזון. זה יבוא. אל תשאבי אם אין לך כאבים - רק אם זה באמת כואב - ואז לשאוב קצת עד להקלה. אחרת את מייצרת יותר מידי. מקוה שזה עוזר אלן