העדפת שד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התינוק שלי מעדיף את שד שמאל - מה שגורם לו לינוק יותר מצד זה וכמובן יוצר גודש בשד הימני. האם כדאי לי להילחם איתו על כך או שמא פשוט לשאוב מהשד שהוא לא יונק ממנו? ואולי את יודעת למה יש העדפה? תודה ולילה טוב
לקריאה נוספת והעמקה
היי מרו, יש העדפה כי יותר נוח לך - להיניק מהצד העדיף. אמורים להיניק משני השדיים בכל הנקה - ואם תתחילי להיניק משניים זה מאזן את התפוקה. אם את ממשיכה להיניק מאחד - אז ברור שיהיה חוסר אזון. אין כל בעייה עם זה - אם אכן התינוק עולה יפה זה רק עניין אסטטיקה. ואפשר כמו שאת מציעה - לשאוב. עדיף להיניק ולא לשבש על ידי שאיבה. שבת שלום אלן