עצירות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אלן ראשית תודה על תשובתך בנושא תוספת מזון. סיפרתי לך שיש לי ילדה בת חודש ושבוע והתחלתי לתת לה תוספת של סימילק פעם ביום מנה. אני יודעת שהכי טוב להניק ואני אכן מניקה אבל קשה לי בלילות אז ארוחה אחת בלילה של 80 היא מסימילק וכל שאר היום אני מניקה. אני מנסה לשאוב במשאבה ידנית ולא יוצא לי.אני מנסה המון באמת וכלום. הילדה אכן עולה במשקל יש אומנם האתה במקום 200 גר' בשבוע עלתה 170 גר'? מה עושים עם עצירות?האם מותר לתת פקק עגבניה ?כך הרופאה מייעצת ?יש משהו אחר לעצירות הילדה כבר 3 ימים בלי קקי.מה יהיה בפסח האם המצב יחמיר?מה לעשות??? תודה
הי איילת, זה מצב עוד תקין שהיא לא מוציאה. אם היא לא מתלוננת אז לא כדאי לעשות כלום . זה לא ממש עצירות אם כי כשיוצא הצואה רכה. לכן זה לא כמו עצירות של תינוק בגלל פורמולה. זה יותר שכיח ומסוכן וכואב. היא לא תאכל מצות אז לא נראה לי שדווקא המצב יחמיר. תהיי רגועה. ותשקלי אם בכלל להתערב. עגבניות זה לא מאכל הכי נעים בתור הטעימה הראשונה!! בברכה אלן