בקבוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כשאני שואבת לבקבוק את חלב האם - אני לא עשיתי סטרליזציה קודם - רק שטפתי טוב טוב את הבקבוק בסבון.האם זה עדיין בטוח לשאוב לתוכו ולתת לתינוק? אני פשוט לא אוהבת לשים בקבוקי פלסטיק במים רותחים - וגם לא תמיד מספיקה. האם זה עדיין בסדר?
היי רחל, כל משפחה ורמת הסטריליות שלה. לא ציינת את גיל התינוק אבל ככל שהם קטנים יותר כדאי לשמור יותר על הסטריליזציה. רצוי לשפוך מים רתוחים לפחות על הבקבוקים לאחר שטיפתם. לא נראה לי שיש בעייה - אם שוטפים היטב. בברכה אלן