יציאות, גיל תינוק, והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן יש לי תינוק בן חודשיים וחצי יש לו יציאה אחת בדר"כ כל יום-יומיים. הוא עולה יפה במשקל. הבנתי שתינוק מעל גיל 6 שבועות לא חייב שיהיה לו יציאה\ות כל יום, האם נכון? כמה יציאה\ות צריך להיות לתינוק בגיל זה? תודה
היי סיון, כפי שאת ציינת-ואכן נכון, בגיל הזה עדיין נחשב תקין אם לתינוק אין יציאה כל יום. יש מקרים אפילו פעם בשבוע - וזה עדיין נחשב תקין. מה שבאמת קובע זה אם התינוק עולה יפה, ומתנהג כרגיל - נינוח ומאושר מהחיים!! בברכה אלן