הנקה ותח"ל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן ארבעה חודשים ואני חוזרת לעבודה עד עכשיו יונק הנקה מלאה אני מעונינת לתת לו תוספות כאשר אני חוזרת לעבודה האם יש המלצה מסוימתבין מטרנה לסימילק בשילוב עם הנקה או שאין הבדל מה נחשב ליותר טוב/מזין/קרוב לחלב אם?? תודה
היי דינה, אין קרוב לחלב אם. אין תחליף. אז חבל לתת אבל אם את מחליטה לתת אז אין הבדל משמעותי ביניהם חוץ מדרכי הפרסום אף הם לא אמיתיים ומטעים את הציבור. ממילא לפחות בהתחלה יהיה לך הרבה חלב כדי לשאוב - ואם את לא תהיי לידה כמה שעות טובות אז ממילא תצטרכי לשאוב אז כדאי לך. המעבר יהיה לה יותר קל. בברכה אלן