הנקה והריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אלן, אני בהיריון בשבוע שמיני ואם לתינוק בן 8 חודשים ועדיין מניקה. בני אוכל גם מוצקים פעמיים ביום וגם בקבוק או שניים ליום של תמ"ל. אני שומעת מהמשפחה הקרובה על כך שזה מסוכן להיניק בזמן היריון - כי החלב "מקולקל". אם החלב שינה את טעמו - איני יודעת כי לא טעמתי, ובני מראה סימנים שהכל בסדר חוץ מהלילות בהם הוא מתעורר כפעמיים ויונק. האם יש אמת בדבר כי החלב "מקולקל" האם יש סיבה לדאגה שמא החלב שלי יפגע בבני באיזשהוא אופן? בנוסף - אני עדיין לא נוטלת ברזל וחומצה פולית - הרופא טרם נתן לי מרשם - האם אני צריכה להתחיל לקחת תוספים אלו כבר עכשיו על דעת עצמי? תודה, אתי.
היי אתי, אוי לנו אם הפרשה גופנית כמו דם או חלב היה מתקלקל. זה פשוט לא נכון מדעית!! אין לך כל סיבה לחשוש. נכון שלפעמים הטעם של החלב משתנה אבל זה עניין של התינוק ואם הוא לא מתלונן אז אין כל בעיה. יש הרבה אימהות שמיניקות למשך כל ההריון ואחריו. כמובן לדאוג להאכיל את הקטן לפני ה"גדול". שעד אז כבר יאכל דברים אחרים.שיעבור לך קל!! בברכה אלן