סיום הנקה?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ילדתי לפני כשנה וחודש, הנקתי הנקה מלאה עד שבני היה בן 9 חודשים ולאחר מכן עד גיל שנה הנקתי אותו הנקה כמעט מלאה. כל התקופה הזאת( מאחרי הלידה) לא קיבלתי מחזור.(ללא כדורים). הפסקתי להניק לפני כחודש וחצי-חודשיים. ועדיין לא קבלתי מחזור. ויש לי קצת כאבים בחזה. לפי בדיקה ביתית, אני לא בהריון שוב תודה מראש מ.
שלום רב, לא שאלת שאלה בדיוק אלא עובדות. אז אני מניחה שמה שמדאיג אותך זה שלא קיבלת מחזור עדיין? אם כן, לא לדאוג. זה יבוא (מן הסתם!!) לפעמים לוקח לגוף כמה חודשים להתרגל למצב הורמונלי חדש. אם את מודאגת אז כדאי להתייעץ עם הרופא הנשים המטפל. מקוה שהוא ירגיע אותך. בברכה אלן
בתי בת 3 חודשים וברצוני לחזור לעבוד ולהפסיק את ההנקה אך היא לא רוצה בקבוק בכלל ואם אני אשאב לה כמה אני צריכה לתת לה לאכול מה עלי לעשות וגם בקשר למחזור עדיין לא קיבלתי ואני מודאגת אך איני בהריוןמתי אקבל את המחזור? תודה רבה