הנקה בשילוב תרופה לשיכוך כאב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי עקירת שיניים, בתי בת 7 חודשים , יונקת ואוכלת תמ"ל צמחי, ירקות ופירות. אני זקוקה למשכך כאבים בעקבות העקירה, כרגע אני לוקחת רק אקמול אבל זה לא תמיד עוזר. באילו תרופות לשיכוך כאב ניתן להשתמש ועדיין להמשיך להניק? האם זה הפורום המתאים לשאלה זו? תודה
היי מרב, את יכולה לברר עם אחד המרכזים למידע על תרופות לזמן ההריון והנקה. 1. בילינסון: 03-937-6911 או 2. אסף הרופא: 08-977-9309 רוב המשכחים בסדר - אבל כדאי לבדוק. החלמה מהירה!! בברכה אלן