הנקה ורצון להרות שוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מניקה באופן מלא (להוציא ארוחה ביום), בני בן 7.5 חודשים וטרם חזר לי המחזור החודשי. מה ניתן לעשות כדי שאוכל להרות שוב מבלי להפסיק ההנקה?
הי דנה, ככל שהתינוק יתחיל לאוכל מוצקים ופחות תניקי - אז המחזור יחזור (אולי) והריון נוסף יכול להקלט. זה גם יכול לקראת כאשר את מיניקה הרבה - אם כי הביוץ בא לפני הוסת - אז נקלט הריון ואז לא יהיה מחזור. לפעמים אפילו לא יודעים שיש הריון נוסף. זה מאוד אישי - מתי זה יקרה. כדאי להעזר בסבלנות. יש אנשים שמסתמכים על שיטה הזאת לעשות רווחים טבעיים בין ילד לילד. בברכה אלן