העברת משאבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, רציתי לשאול האם יש אפשרות "להעביר בירושה" משאבת חלב מאישה לאישה, ואין בכך סכנה כלשהי (העברת מחלות, בקטריות וכד')? תודה רבה
היי נמרוד, אתה צודק סבחששות שלך. כולם עושים את זה - אבל לא רצוי להעביר משאבה מאחת לשנייה. ה תלוי איזה משאבה. כי רוב החלקים ניתנים להרתחה אבל משאבות שהמנוע קרוב לקונכיות (לעומת חיבור באמצעות צינורית) הכי לא סטרילים. לא לדבר על העניין שהם גם לא כל כך עמידות לאחר שימוש אצל יולדת אחת. שוב תלוי בחוזק המנוע. בברכה אלן