שאלה לגבי שאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת חודש וחצי יונקת וברצוני להתחיל להרגיל אותה לחלב שאוב מבקבוק. שאלתי הראשונה איזה כמות היא אמורה לאכול? 100 , 120 מ"ל? ובנוסף האם אפשר לאחד כמויות חלב שנשאבו בפעמיים לארוחה אחת?
היי דנה, יש לנו ספרון עם כל ההנחיות - ה-א-ב של ההנקה ושאיבה בשלב ראשוני. ניתן להזמין דרך האינטרנט - www.mamash.org.il cבעלות 20 ש"ח. בקיצור - ניתן לאגור כמויות משאיבות שונות - אבל לשמור על החלב לפי ההנחיות. שבוע במקרר - חודשיים - שלוש במקפיא. כמויות-תלוי כמה היא תרצה. תתחילי עם כמות קטנה - כדי לא לזרוק. תמיד אפשר להפשיר כמות נוספת. תכיני מספר מנות של 100 ו50 - או 80. לאט לאט תכירי אותה - הכמות שהיא תאכל באמצעות בקבוק לא זהה לכמות שהיא אוכלת ביניקה. זה זורם הרבה יותר מהיר מהבקבוק. אז לדאוג גם לתת אותו בצורה מבוקרת - לאט לאט עם הרבה הפסקות כמו שהיא יונקת. בברכה אלן