הנקה בהריון - סיכון לאברי המין של היונק ?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני מניקה את ביתי בת ה - 5 חודשים וכבר בהריון נוסף נאמר לי כי אני עלולה לפגוע באברי המין של היונקת במידה ואמשיך להניק. במה מדובר ? אנא, סיוע בבקשה.
שלום רב לך, אנני יודעת מי אמר לך את זה אבל אין כל ביסוס מדעי לדבריו/ה. יש המון נשים שמיניקות תינוק במשך כל ההריון ואז ממשיכות להיניק 2 אפילו 3 ילדים בו זמנית. עוד לא שמעתי כזה דבר. אפשר לבקש מידע מאותו מבשר - כמו מאיפה המידע שלו. לא מאמינה שיוכל להמציא כל הוכחה בדוקה. תניקי ותהני. בברכה אלן
הי אלן אני שמעתי שמהשליש השני של ההריון לא כדאי להניק כי זה יכול לעורר צירים לא רצויים. זה נכון?