הנקה ונשיכות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבני בן השבעה חודשים צמחו שתי שיניים, ולאחרונה החל לנשוך אותי בסיום או בתחילת הנקה, האם יש פתרון???
היי רויטל רצוי לנסות לקדם את המכה. להציע לו שד כאשר הוא רעב ולא כשהוא רוצה נשכן. גם לשים לב לחיבור - שהוא יהיה צמוד כך שאם הוא יחליט לקחת אחורנית עם הפיטמה שלך בפה - תוכלי לנתק אותו מהר. ברגע שאת מרגישה שהוא סיים את הארוחה אז תנתקי אותו לפני שהוא יחליט לשחק. אם הוא נושך, אז להוריד אותו מיד ולהגיד לו לא - ולהסביר שזה כואב לך. הוא ישייך בסופו של דבר את זה שאת מורידה אותו לזה שהוא נשך. בברכה אלן