גמילה מהנקה של תינוק בן 8 חודשים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מעוניינת לקבל מידע על איך לגמול מהנקה בכלל ולעבור לשאיבה והאכלה בבקבוק בלבד, התינוק גם אוכל מוצקים במשך היום ואוכל מבקבוק אצל המטפלת, מסרב לקבל בקבוק בערב מהאמא ומחפש את הציצי (מישהו אחר שנותן לו בקבוק הוא מסכים לאכול).
אם הוא כל כך מסכים בגמישות שלו, למה לגמול אותו? השד עדיין מאוד חשוב והעבודה הכרוכה בשאיבות ומתן בקבוקים פי כמה. לא יותר קל לתת לו לינוק? הוא מחזיר גם חלב שחסר לו במשך היום וגם קרבה וביטחון מהאם. תינוקות אמורים לינוק עד הגמילה הטבעית - קצת עצמאות וכאשר ייצר המציצה נעלם . (בן שנה עד שנתיים) גם זו ההמלצה של ארגוני הבריאות השונים. בברכה אלן