כאבים בבטן התחתונה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב הלן פעם ראשונה שלי כאן.. אז ככה: אני בת 28 +תינוקת בת 8.5 חודשים, אני מניקה וטרם קיבלתי מחזור. אני רוצה הריון נוסף ולא משתמשת באמצעי מניעה. בשבוע וחצי האחרון התחלתי להרגיש כאבים קטנים בבטן התחתונה כאלו שהולכים וחוזרים..כמו כאבי מחזור קטנטנים...לחץ כזה...לקראת הערב בעיקר.. מה זה??האם זה תחילתו של היריון או בואו של המחזור?? אגב- עוד לא עשיתי בדקית הריון..אני צריכה לעשות, אבל אמרתי שקודם אתייעץ איתכן. תודה רבה. יום נפלא ופורים שמח
שיש לי המון הפרשות צהובות...סליחה על התיאור. תודה
שלום רב לך!! ברוכה הבאה לפורום! השאלות שאת שואלת לא כל כך קשורות להנקה - כך שנראה לי יותר יועיל לשאול בפורום של הריון כאן באתר. כדאי לעשות בדיקה כי יכול להיות שאת בהריון. אבל שוב זה עניין של רפואת נשים יותר מההנקה. בהצלחה אלן