הזוגיות לאחר הלידה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, אני כבר חודש וחצי לאחר לידה ואני מניקה האם יש קשר בין ההנקה לבין חוסר חשק לזוגיות אינטימית או שזה רק בגלל הלידה והשינוי בחיים מה גם שיש לי שני ילדים נוספים בבית בת 4.5 ובן 3.5 תודה מראש....
היי א, כמו שציינת - זה באמת הטיפול והמהפך במשפחה וכמובן שאת עכשיו די סמוכה ללידה. לא קל. 6 שבועות זה לא הרבה זמן - אבל אם את מרגישה שזה כבר 4.5 שנים אז לפי דעתי כדאי לבדוק מה קורה אצלכם - למרות שלא יכלת להיות במצב הזה בלי חיים אינטימיים!!!! בכל אופן. אין כל ממצאים מדעיים שההנקה הוא הגורם. בברכה אלן