הנקה והריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב יש לי שני שאלות 1. בני בן שנה ו-4 חודשים אני מניקה אותו 4-5 פעמים ביום. השאלה שלי אם לאט לאט לא יעלם לי החלב כי הוא אוכל פחות? 2. האם בהריון החלב מתקלקל ? שמעתי מהרבה נשים שבזמן הריון החלב משנה את הטעם ומתקלקל.
היי בטי, חלב לא יכול להתקלקל כי כמו דם - זה הפרשה גופנית - אז אין כל אפשרות. לפעמים החלב משנה את טעמו ויש תינוקות שמפסיקים מרצונם בגלל שינוי זה אבל הם לא הרוב. כמות החלב תלןי בכמה הוא יונק - וכמובן לאחר הלידה השנייה החלב שוב יתרבה על פי הצורך החדש של התינוק החדש. בברכה אלן