מתן תוספת ברזל לתינוק יונק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש צורך לתת תוספת ברזל לתינוק יונק? הונחתי בטיפת חלב לתת החל מגיל 4 חודשים, וקראתי אעפושהו, שלא צריך, וזה אפילו עלול להזיק...
היי יעל, תוספת ברזל מלאכותי עלול לגרום לעצירות אצל התינוק. תינוקות נולדים עם מספיק ברזל להחזיק עד מחצית השנה הראשונה. אפשר תמיד לבדוק אם יש מחסור אם יש חשש. לא בכל העולם נותנים תוספת כהמלצות גורפת לכל תינוק. ההמלצה כאן אולי עדיין (מיושנת) לתת. אבל כדאי לכם לבדוק את הביסוס המדעים ולבדוק אם יש עדיין סיבות רפואיות בדוקות לתת. בברכה אלן