שאלה נוספת...
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן כל הזמן מציינים כי חלב אם מגן על התינוק מפני מחלות, בנתיים הפשוש שלנו חלה כבר שלוש פעמים, כיום הוא בן כמעט 5 חודשים. אולי תאירי לנו קצת על הנושא?... אביבית.
לקריאה נוספת והעמקה
הי אביבית, חלב אם באמת נותן הגנה ונוגדנים להרבה מחלות שכיחות בגיל הינקות. זה לא אומר שהם חסינים מפני כל המחלות כמו הצטננות, או דלקות שונות. אבל מה שכן גם הנוגדנים עוזרים להתגבר ולהבריא יותר מאשר אם הפשוש היה ניזון מפורמולה. אז זה לא ממש חד משמעי שתינוק יונק לא יהיה חולה אלא המערכת החיסונית הרבה יותר מפותח וחזק מאשר הידידים שלו הניזונים מאוכל מלאכותי שהוא עשוי חלב פרה. בברכה אלן