משאבת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן שלום. רציתי לדעת אם יש איזושהי משאבה ממש טובה,שאת ממליצה עליה. המשאבה שיש לי ככ איטית (לדעתי -30-40 דק לבקבוק 125 מ"ל). או בכלל אם יש מקום כלשהו שניתן לבדוק או לראות, אני יודעת שיש אצליכן, אבל אני שואלת לגבי מקום בירושלים. בהמשך לשיחתינו... לגבי הכפית...עדין אין עדכון. אבל המון תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
היי אביבית, אין מקום עד כמה שידוע לי שניתן לנסות משאבות. אולי תעשי גיחה?? סה"כ שעה נסיעה ואפילו את לא צריכה להגיע אל תוך העיר. כל משאבה טובה - תלוי מה מצפים ולאיזה תדירות רוצים אותה. הבעייה היא שאין הרבה מרכזים כמו שלנו - שיש את כל המשאבות במקום אחת. בברכה אלן