האם אפשר לעבור מבקבוק להנקה?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבת שלי (40 יוםעכשיו ) , התרגלה לבקבוק בגלל שהיא לא יכלה לינוק מהפיטמה. האם לנסות להניק משד או שזה לשווא?
היי היבה, הכל אפשרי אבל לא מובטח!! יש סיפורי הצלחה להעביר תינוק מהבקבוק חלשד. זה כמובן אם יש אספקת חלב. אם שאבת כל הזמן ואין כל בעייה של תפוקה וכמות. אז ניתן לנסות להחזיר אותה. תבואי לקליניקה הקבוצתי שלנו ונעזור לך. רצוי להעזר ביועצת הנקה מוסמכת כי אנחנו יכולות לפעמים להגדיל את סיכוי ההצלחה בעידוד וכיוון בתנוחות המירביות. לפעמים זה עוזר כי אנחנו פשוט לא מתוחות כמו האימא לכן יותר רגועות בניסיונות אלה. אם תרצי לבוא - תתקשרי לשריין מקום - 03-647-2411 בין 10 =- 1300. תנסי את ותראי אם יש עניין מצידה. זה לא מאוחר. בברכה אלן