כבר לא מניקה ואין ווסת. הריון?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. התינוקת שלי בת שמונה חודשים והפסקתי להניק מלא כבר מגיל ארבעה חודשים, לאט לאט הורדתי במינון עד להפסקה מלאה. כבר כמעט חודש שהיא לא יונקת והווסת עדיין לא הופיע!יכול להיות שזה הריון?(יש לציין שבילדה הקודמת הנקתי מלא עד גיל שנה ובכל זאת הופיע ווסת כבר בגיל 3 חודשים)
היי יעל, לא תמיד מקבלים מיד עם הפסקת ההנקה. זה מאוד אישי ומשתנה עם כל ילד. זה לא בהכרח הריון אבל זה גם יכול להיות. אז כדאי לבדוק. בברכה אלן