קבלת מחזור בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן ארבעה חודשים, יונק בלבד. היום קיבלתי מחזור, לפי מיטב ידיעתי כל עוד מניקים לא אמור להגיע המחזור, האם זה נורמלי??? האם יתכן שנגמר לי החלב ולכן הופיע מחזור?? בתודה מראש.
היי שירי, לא לדאוג!! זאת תופעה ידועה ומוכרת. יש המון נשים שמקבלות עוד לפני שסיימו להיניק. זה קורה כי בין הסתם מיניקות פחות מאשר בהתחלה שהתינוק ינק גם ביום וגם בלילה כל הזמן. ברגע שתינוק ישן בלילה כמה שעות רצופות וגם כשאימא חוזרת לעבודה אז פחות מיניקות ואז המחזור יכול לחזור. קבלת מחזור אינה מעידה על מחסור בחלב. בברכה אלן
שלום , ביתי בת 10 חודשים . השתמשתי בסרזט עד היום וכעת אני מפסיקה לקחת את הגלולות . ביתי עדיין יונקת וגם אוכלת פרות ירקות , בשר וגבינה . האם יש סיכוי להורות בשלב זה גם אם עוד לא קבלתי מחזור ? תוך כמה זמן אמור לבוא מחזור ? תודה ...