חלב שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני שואבת בעבודה כל יום כ-140 מ"ל, אבל התינוקת שלי (בת 13 חודשים) לא מעוניינת בחלב מבקבוק. אז אם מישהי רוצה את המנות שאני מקפיאה, או לבוא לקחת ממני את החלב הטרי כל יום מהעבודה בת"א או מהבית בפ"ת, אשמח לתת (כבר נתתי לשני תינוקות בעבר).
היי שלי, אם את ממשיכה להיניק אז באמת לא חייבים לתת לביתך את החלב. אבל חבל לא לתת לה - היא כבר בגיל שהיא לא זקוקה בכלל לבקבוקים. היא יכולה לשתות מספל - זה כיף אתגרי וגם לא חודרני. אולי כך היא תשתה. חוץ מזה - אי אפשר להעביר חלב מאם לאם בלי שאת עוברת כל מיני בדיקות רפואיות. חס וחלילה משהו יקרה לאחת התינוקות - לא הייתי רוצה לקרא על טביעה משפטית כלשהי בגלל רצון טוב !!! בברכה אלן