גמילה עצמית מהנקה-מה עושים עם מה שנשאר?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום אני מניקה את ביתי מזה שישה וחצי חודשים לצערי היא אינה רוצה לינוק יותר (חמישה חודשים משלבת מטרנה עם הנקה). החלטתי לא להילחם אלא לתת לה "לקבוע" מה טוב לה יותר וכאמור היא אינה יונקת יותר. שאלתי היא האם החלב מתייבש מעצמו? אני בכל זאת מציעה לה שד בערב היא כבר כמה ימים לא רוצה אבל אם תרצה ויש עוד חלב האם יש בעיה לינוק חלב "ששהה" בשד מספר ימים? האם צריך לרוקן את השד? אני רוצה לציין שאין לי גודש כי מספר ההנקות הידרדר מאד בזמן האחרון אודה על תשובתך
היי אורית, אין כל בעייה לתת חלב שהיה בשד. זה לא מקולקל ולא ישן. זה הפרשת גוף דומה לדם - כאמור אין דם טוב או רע. החלב יתיבש לאט לאט - זה לוקח כמה חודשים - אם את לא מרגישה גודש או מלאות לא נוחה אז גם לא צריכים לשאוב. אם את מרגישה מלאות אז רצוי לשאוב או להיניק. ולשאוב עד הקלה. בברכה אלן