אלכוהוך והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אמא לתינוק בן חודשיים וחצי שיונק מלא. ברצוני לצאת למסיבה ולשתות כמות גדולה של אלכוהול באופן חד פעמי. יש לי שתי שאלות: אם אני שותה בשעות הערב, מתי אוכל לחזור להניק? האם בזמן שאני לא מנקה אני צריכה להמשיך לשאוב חלב? תודה
היי ענת, הכל תלוי בכמה זמן את מתכוננת להעדר מהבית. אם את מרגישה מלאות ואי נוחות אז תצטרכי לשאוב. אחרי שאת כבר לא מרגישה את ההשפעה של האלכוהול אפשר להיניק. וזה לא בגלל הרכב החלב שכולל קצת אלכוהול אלא לא כדאי לך לטפל בתינוק אם את תחת ההשפעה של אלכוהול. שמישהוא אחר ישמור עליו. בברכה אלן