עצירות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, בתי בת שישה שבועות יונקת בלבד. בשלושת השבועות הראשונים היו לה כ-5 יציאות רכות ביממה ופתאום עצירות של ששה ימים . אח"כ שוב שבוע של כ-2 יציאות רכות ביממה ועכשו שוב עצירות של מספר ימים. שאלתי היא האם אני אוכלת משהו שיכול לגרום לה לעצירות ואיך אני יכולה לעזור לה? תודה,דלית.
היי דלית, אם זה חוזר על עצמו יכול להיות שזה פשוט הלו"ז של היציאות של התינוקת. לא תמיד זה תלוי במה שאוכלים. את יכולה להוריד דברים לראות אם יש שינוי - אבל אני בספק. ימים ללא יציאה היא תופעה ידועה לתינוקות יונקים. אין הרבה פסולת לפלות החוצה כך שאים הרבה יציאות. בברכה אלן
בתי בת החודש סובלת מעצירות מזה כ-5 ימים אני מניקה אות הנקה מלאה אני עושה לה מס'ז בבטן ומכניסה לה מדחום עם שמן תינוקים לפי הטבעת כדי שתעשה צועה וזה לא עוזר שאלתי היא מה אפשר לעשות כדי שבתי תפסיק לסבול ותחזור לעשות צועה כמו שצריך