שילשולים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן! בתי בת 4 חודשים יונקת בלבד. בשלושת הימים האחרונים היא שילשלה פעם או פעמיים ביום. היציאה היתה מאוד נוזלית. חוץ מזה לא היו כמעט יציאות אחרות. שתן רגיל. אין לה חום. מה עושים?
לקריאה נוספת והעמקה
היי לידיה, אם אין כל סימן של חולי - ירידה במצב רוח שלה-או סימנים שמשהו לא תקין אז הצואה בלבד לא צריך לעורר דאגה. יש שינויים בצואה לפעמים בגלל מה שאנחנו אוכלים - או זה פשוט עובר ללא כל בעייה נלוואת. אם פתאום יש סימנים שמשהו לא תקין בהתנהגות של התינוקת אז בדיקה על ידי הרופא המטפל נדרשת. בברכה אלן