חזרה לעבודה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אמורה אוטוטו לחזור לעבודה.לבני ימלאו 3 חודשים והוא יונק בלבד. הוא אוכל בערך כול 4 שעות ואני קמה בלילה להניקו.כעת כשאני צריכה לחזור לעבוד אני רוצה לישון ברצף בלילה. כיצד ניתן לבצע זאת? תודה אלה
היי אלה, התינוק שלך לא מודע לצרכים שלך. כדי לישון כל הלילה מישהוא אחר יצטרך להאכיל את התינוק. אבל לא נראה לי שתצליחי בתור אימא לישון ולא להתעורר ברגע שלתינוק אי נוחות באמצע הלילה. אבל את יכולה לנסות. אין כל דרך לגרום לתינוק לא להיות רעב בלילה בגיל הזה. בהצלחה אלן