זמן שאיבה ומשך זמן השאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלתי היא מתי אני צריכה לשאוב? אמרו לי לאחר הנקה אך לא נותר חלב?! כמה זמן צריך לשאוב ואיך מתבצעת השאיבה לגבי שני צצדים המידה ואני משתמשת במשאבה ידנית של אוונט....?
שלום לך, אף אחד לא "צריך" לשאוב. יש נשים שבוחרות לשאוב. זה לא דבר שהוא חיוני או הכרחי. זה עניין מאוד אישי - אם את בוחרת לשאוב אז הזמן שזה לוקח לתוי בהרבה גורמים כגון: המשאבה, הרוגע ורצון, התייחסות לכל עניין השאיבה, כמה זמן אחרי היניקה את שואבת וכך הלאה. יש ספרון מאוד שימושי עם כל המידע בצורה מאוד קצרה ובהירה - ניתן להזמין את הספרון דרך הדואר אם את לא באזור המרכז. 03-647-2411. ניתן לראות את הספרון באתר: www.mamash.org.il ב"חנות". אביזרים לאם המיניקה או בספרות. בברכה אלן
לפי תשובתך הבנתי שאין צורך בשאיבה אבל ההנקה מגבילה מאוד ביציאה מהבית מה עוד שיש לי עוד שני ילדים קטנים בבית הדורשים את התייחסותי ולכן אם אצליח לשאוב בעלי או כל אדם אחר יוכל להאכיל אותה היא בת חודש ומס' ימים, הבנתי שיותר רצוי ויעיל היא המשאבה החשמלית אני צריכה מס' טיפים לגבי השאיבה, כגון: מתי לשאוב? איך לשאוב? כמה זמן לשאוב? כמות השאיבה? וכו' כל מה שיש לך ללמד אותי , תודה ושוב תדה.