עלייה במשקל - "טפו,טפו,טפו...
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן חודשיים וחצי ולטענתה של אחות טיפת חלב הוא עלה יותר מידי במשקל - נתבקשתי לנסות ולמשוך אותו לפחות 4 שעות בין ארוחה לארוחה אך זה בלתי אפשרי הוא לא מוכן לקחת שום מוצף כבר ניסתי את כולם ומה שמרגיע אותו זה רק השד אפילו ניסיתי לשאוב ולהאכיל אותו מבקבוק בכדי לדעת כמה הוא צורך אבל הוא ממש נגעל מהבקבוק בדיוק כמו שנגעל מהמוצץ - חשוב לציין כי בני נולד במשקל גדול 4600 והיום בגיל חודשיים וחצי הוא שוקל 7200 והוא רק יונק - נשללה סכרת לאחר בדיקת העמסת סוכר שלישית בחודש התשיעי להריון וכמו כן בדיקת דם שעבר התינוק בביה"ח לאחר הלידה, מה עושים????
היי מתי, בדיוק כך - טפו טפו טפו. לא צריכים בכלל לדאוג. אין כמעט מצב של האכלת יתר אצל יונקים אז תורידי את זה מהמחשבות. אצל תינוקות יונקים יש האטה טבעית מסביב ל-4-6 חודשים כאשר הגוף מתאזן. אין מצב שאפשר להחזיק תינוק ללא יניקה אם כי ההנקה מהווה עבורו הכל - אוכל, הרגעה כללית, מענה לייצר המציצה - וכמובן מקור של ביטחון. מי אומר שהדברים החילופיים יותר "טובים" - כי אין הוכחה כזאת. את נוהגת על פי האינטואיציה שלך והאינסטינקטים פועלים. אין למנוע או לסחוב אותו סתם. זה ממש אכזרי. הוא נולד גדול - ותאבון בהתאם. הכל יסתדר בסופו של דבר. אין לך מה לדאוג. תרגיעי אותו ואת עצמך. בברכה אלן