כמות חלב בזמן ההנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני שלושה שבועות ילדתי את בתי הבכורה. אני מניקה, כרגע, כמעט כל שעתיים וחצי שלוש כשכל הנקה נעה בסביבות השעה. ברצוני לדעת האם נכון הוא שמספיקה חצי שעה, כי לאחר מכן כבר לא יוצאת כמות חלב מספיקה והתינוקת בעצם "סתם" מתרפקת על הפיטמה? תודה מראש,
היי שיר, בהחלט מספיקה חצי שעה. זה יכול להשתנות - וזה משתנה בין תינוק לתינוק. אבל כל עוד היא רגועה - מוציאה פיפי וצואה, עולה יפה במשקל אז הכל בסדר גמור. בברכה אלן