הפסקתי להניק והמחזור לא מגיע ... ?? מדאיג!?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נאלצתי להפסיק להניק בגלל סדרת דלקות בשד. וגם פטריה . מאוחר יותר התברר לי שהכל היה בגלל "לשון קשורה" של ביתי. אני לא מניקה כבר למעלה מחודש והמחזור לא מגיע . האם יש סיבה לחשש?? זו הלידה הראשונה שלי ואני לא יודעת האם לדאוג או לא????
היי ליאת, לא ציינת בת כמה שתינוקת. אבל בכל אופן, זה עניין מאוד אישי ומשתנה מאם לאם. לפעמים זה לוקח כמה חודשים עד שהמחזור חוזר. אם את לא רוצה להכנס להריון עליך לשמור - כי את כן יכולה להכנס להריון עוד לפני הופעת הוסת. חודש אחרי הפסקת הנקה זה לא הרבה זמן. אם את מוטרדת כדאי להתיעץ עם הרופא הנשים המטפל. בברכה אלן