תוספות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה ביתי בת 1/2 5 חודשים אני מעוניינת להוסיף לה ארוחות ולהוריד הנקות. ממה עלי להתחיל?? עד כה היא ינקה מלא. תודות ורדית
היי ורדית, ההמלצה היא להתחיל כאשר יש סימנים שהתינוקת מוכנה למוצקים. זה ישיבה עצמית, הושטת יד לפה, שיניים-מתחילים עם חתיכות רכות לראות איך היא מגיבה ואם היא בשלה למוצקים מבחינה מערכתית. לא רצוי להתחיל לפני מועד זה כי היא תירק ולא תהנה. מתחילים תמיד עם כמה חתיכות רכות של מאכל אחד (גזר-בטטה-תפו"א או משהו שהיא יכולה לתפוס באצבעות שלה. אם היא לא עושה את זה-כדאי לחכות. בהתחלה המוצקים הם תוספת להנקה ולא במקום. היא עדיין מקבלת הכל מחלב אם. רוב התינוקות מוכנים לקראת 7 -9 חודשים. בברכה אלן