חוסר לתינוק יונק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש דרך לדעת האם התינוק מקבל את כל מה שהוא צריך מההנקה איך אפשר לדעת שלא חסר לו כלום? הבן שלי כבר בן חצי שנה . יונק בלבד ומתפתח טוב האם זו הוכחה שהוא מקבל הכל?
היי יהל, למה לפקפק בטבע? מצחיק שלא שומעים את זה מנשים שנותנים פורמולה?? דווקא עם ההנקה תהיי בטוחה שהתינוק מקבל הכל ומעבר לזה!! זה תינוקות שלא זוכים לחלב אם ויניקה - שסובלים וחסר להם!! כל עוד שהוא עולה יפה, מתפתח כראוי אין כל סיבה לחשוש. התינוק - הוא ההוכחה. תהני בברכה אלן