מוצקים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, בתי בת 7 חודשים ועדיין לא התחלתי מוצקים. אני מתכוונת להתחיל. האם זה כל כך קריטי להתחיל בגיל חצי שנה?
היי ליהי, ההמלצה להתחיל מוצקים בגיל חצ י שנה היא המלצה כללית . יש המון תינוקות שעדיין לא מוכנים ובשלים מערכתית לאכול מוצקים אז 7 חודשים אצל רובם הוא גיל יותר מתאים. אבל לכל תינוק יש את הזמן המתאים לו. חלק מהסימנים הם: בקיעת שיניים, זה שהיא מתיישבת לבד (מראה התפתחות והתחזקות עמוד השדרה המאפשר לה לשבת לאורך זמן.) הושטת יד לפה, עניין ורצון. אם היא יורקת כל דבר - חכי עם זה כי היא עוד לא מוכנה. זה שלב בהתפתחות המוטורית ומערכתית יותר מאשר "רצונה" החופשית. יש את הסימנים - ואז אפשר להציע לה חתיכות רכות של ירקות - לראות איך היא אוכלת אותם ומה היא עושה איתם. אנחנו אמורים להביא לידם מאכלים מזינים והתינוקת אמורה להיות אחראית להכניס את האוכל לפה. מקוה שזה עוזר. בברכה אלן